Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

E-ticaret Web Tasarımı

Web Atölyesi olarak Çeşme 'da alanında başarılı kadromuz ile web tasarım, eticaret, etahsilat, müşteri takip vb konularda hizmet sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

Çeşme E-ticaret günümüzün en popüler mesleklerinden birisi haline geldi. Çeşme E-ticaret’in her gün büyüyen pazar hacmi E-ticaret ile internetten ürün satmak isteyen kişilerin sayısının artmasını da sağlıyor. Günümüzde birçok kişi bir şirket kuruluşu sonrasında belirli çalışmalar yaparak Çeşme??????? E-ticaret sitesi kuruyor ve internetten satış yapmaya başlıyor. Bir dükkân ya da mağazası olan işletmeler ise dijital dönüşümlerini tamamlayarak E-ticarete adım atıyor.

 Çeşme??????? E-ticaret sitesi kurarak internetten satış yapmak isteyen kişilerin belirli çalışmalar yapması gerekiyor. Yapılması gereken bu çalışmalar kişi ve işletmelerin E-ticarette doğru adımlar atmasını ve başarılı olmasını sağlıyor.

 E-ticaret sitesi kurmak isteyen kişiler için hazırladığımız Çeşme??????? E-ticaret Sitesi Kurmak, 20 Adımda Başarılı Bir E-ticaret Sitesi Nasıl Kurulur adlı bu yazımızda sizlere E-ticaret siteleri hakkında bilgiler vereceğiz. Sizler de bu yazımızı başarılı bir E-ticaret sitesi nasıl kurulur sorunuza yanıt bulabilir ve E-ticarette doğru adımlar atabilirsiniz. 

Çeşme??????? E-ticaret sitesi kurulumu yaparken markaların dikkat etmesi gereken farklı noktalar bulunur. E-ticaret alt yapısı seçiminden sektör seçimine, marka tescilinden E-ticaret sitelerinin güvenliğine kadar olan her çalışma E-ticaret sitesi kurmanın temelini oluşturur. 

Çeşme??????? E-ticaret sektöründe faaliyet gösteren kişi ve marka sayısı da her geçen gün artış gösterdiği için hedef kitle analizi rakip analizi gibi çalışmaların da yapılması gerekir. Çeşme??????? E-ticaret sitesi kurmak için markaların yapması gereken başlıca çalışmalar şunlardır; 

  • Satış Yapmak İstediğiniz Sektöre ve Nişe Karar Verin
  • İnternet Üzerinden Satacağınız Ürün ve Hizmetleri Seçin
  • Sektörünüzü ve Rakiplerinizi İyi Tanıyın
  • Hedef Kitlenizi Belirleyin
  • Akılda Kalıcı Bir Marka Adı Bulun ve Logonuzu Tasarlayın
  • Vergi Mükellefi Olmanız Gerektiği İçin İşletmenize Uygun Şirket Kurun
  • Marka Adınızı Tescil Edin
  • Domain ve İşletmenize Ait Sosyal Medya Hesaplarını Oluşturun
  • Güvenilir Bir E-ticaret Alt Yapısı Seçin ve E-ticaret Sitenizi Oluşturun
  • E-ticaret Sitenizin Güvenliğini Sağlayın
  • E-Ticaret Sitenizi Satış Odaklı Tasarlayın ve Kullanıcı Deneyimini İyileştirin
  • Ürün Fotoğrafları ve Ürün Açıklamaları ile Satışlarınızı Arttırın
  • E-Ticaret Sitenize Güvenilir Sanal Pos Entegre Edin
  • E-ticaret Sitenizde Sipariş Yönetimine Önem Verin
  • Ürün Gönderileriniz İçin Hızlı Kargo Firması ile Anlaşın
  • E-ticaret Sitenize Canlı Destek Araçları Entegre Edin
  • Satış Odaklı Reklam Stratejinizi Oluşturun ve Dijital Pazarlamaya Başlayın
  • SEO Çalışmalarına Önem Verin
  • Dropshipping ile Stoksuz E-ticaret Yapmaya Başlayın
  • Pazaryeri Entegrasyonlarından Yararlanın

Bu çalışmaları tamamlayarak ve belirli konularda bilgi alarak sizler de markanız ait E-ticaret sitenizi kurabilir ve internetten satış yapmaya başlayabilirsiniz.  

Satış Yapmak İstediğiniz Sektöre ve Nişe Karar Verin 

E-ticaret ile internetten satış yapmak isteyen kişi ve işletmelerin ilk olarak yapması gereken şey satış yapmak istedikleri sektöre ve nişe karar vermektir. Çünkü günümüzde internetten alışveriş yapan kişilerin ihtiyaçları birbirinden farklılaşmaktadır. Bu da bazı sektörlerde satışların fazla olmasını sağlarken bazı sektörlerde ise daha az satış yapılmasına neden olmaktadır. 

E-ticarette başarılı olmak isteyen kişi ve işletmeler bu nedenle ilk olarak çalışacakları sektöre karar vermelidir. E-ticaret yapacağınız sektöre karar vermek için; 

  • E-ticarette en çok satış yapılan sektörler
  • Sektörlerin E-ticaret hacmindeki payı
  • Sektörlerin yıllık büyüme istatistikleri
  • Sektörlerin E-ticaret hacmindeki artış 

Gibi aramalar gerçekleştirebilirsiniz. Yaptığınız aramalar sonrasında sektörleri karşılaştırabilir ve E-ticaret yapacağınız sektöre karar verebilirsiniz. Bunlarla beraber E-ticaret yaparken E-ticaret firmalarının en çok yöneldiği niş ürünler ve niş sektörlere de yönelerek satacağınız ürünlere karar verebilirsiniz.
 

İnternet Üzerinden Satacağınız Ürün ve Hizmetleri Seçin 

Çeşme??????? E-ticaret sektöründe faaliyet gösteren ya da gösterecek olan işletmelerin en büyük amacı satış yapmak ve para kazanmaktır. Aslına bakıldığında E-ticaret firmalarının satış yapmasını sağlayacak en önemli unsur internetten sattıkları ürünlerdir. E-ticaret firmaları internet üzerinden satacakları ürün ve hizmetleri iyi seçtikleri takdirde satışlarını kolay bir şekilde arttırabilmektedirler. Sizler de internet üzerinden satacağınız ürün ve hizmetleri seçmek için;

  • İnternetten en çok satılan ürünler
  • Anneler günü, babalar günü, sevgililer günü gibi özel günlerde en çok satılan ürünler
  • Doğum günü ve kutlama günü hediyeleri
  • İnternette en çok aranan ürünler
  • Kişiselleştirilmiş ürünler 

Gibi ürün grupları üzerinde incelemeler yapabilir ve satacağınız ürün ve hizmetlere karar verebilirsiniz. İnternetten satılacak ürünleri belirlerken; 

  • Faaliyet göstereceğiniz sektörlerdeki rakiplerinizi
  • Pazaryeri platformlarının satış sayılarını
  • Pazaryerlerindeki ürünlere gelen yorumları
  • Ahrefs, Semrush, Keyword Tool gibi Arama Motorları üzerinden ürünlerin arama hacimlerini 

İnceleyebilirsiniz. Yapacağınız bu çalışma sonrasında satacağınız ürün ve hizmetleri bulabilir ve internetten satış yaparak gelirlerinizi arttırabilirsiniz.

Sektörünüzü ve Rakiplerinizi İyi Tanıyın

 E-ticaret sitesi kurarak internetten ürün satacak kişi ve işletmeler ilk olarak E-ticaret yapacakları sektöre karar verdikten sonra internetten satacakları ürünleri bulmaktadır. E-ticaret firmaları sektörlerine ve ürünlerine karar verdikten sonra E-ticarette doğru adımlar atmak ve doğru stratejiler geliştirmek için bulundukları pazarı ve pazardaki rakiplerini iyi bir şekilde tanımalıdır. 

Firmaların bulundukları pazarı tanımaları için yapması gereken çalışma Pazar araştırmasıdır. Pazar araştırması E-ticaret firmalarının bulundukları pazardaki müşterilerini ve müşterilerinin tüketim alışkanlıklarını incelemeye yönelik bir araştırma türüdür. Pazar araştırması sayesinde E-ticaret firmaları satacakları ürün ve hizmetlerin piyasadaki ömrünü kolay bir şekilde tespit etmekte ve bu ürünü satacak stratejileri daha kolay geliştirmektedir. E-ticaret firmaları Pazar araştırması yaparken; 

  • Pazar büyüklüğü
  • Müşterilerin ihtiyaçları
  • İhtiyaçlara yönelik tercihler neler ( ürünlerin fiyatları, renk, boyut vb.)
  • Müşteriler hangi mesajlardan etkileniyor
  • Müşteriler ihtiyaçları için ödeme yapmaya hazır mı, hazırsa ödemeyi yapacak kişiler kim
  • Ne tür reklamlar pazarda öne çıkıyor 

Gibi temel sorular belirleyebilir ve bulunduğunuz pazarı daha kolay bir şekilde tanıyabilirsiniz. 

E-ticaret firmalarının rakiplerini tanıması için ise yaptığı çalışmalar rakip analizidir. Rakip analizi firmaların belirli bir pazarda sattığı ürünleri satan diğer satıcılar hakkında bilgi almasını sağlamaktadır. Böylece işletmeler rakiplerinin güçlü ve zayıf yanlarını keşfedebilmekte ve buna uygun bir pazarlama stratejisi geliştirebilmektedirler. Rakip analizi yapmak için; 

  • Rakiplerinizi belirleyin
  • Rakiplerinizin pazarlama stratejilerini belirleyin ( içerik pazarlaması, Sosyal Medya pazarlaması, influencer marketing vb.)
  • Rakiplerinizin ürün fiyatlandırma stratejisini ve kampanyalarını gözlemleyin
  • Rakiplerinizin arama motoru optimizasyonunda nelere önem verdiğine göz atın
  • Rakiplerinizin farklı pazaryerlerinde satış yapıp yapmadığına karar verin. 

Yapacağınız bu tür çalışmalar sayesinde sizler de rakiplerinizi daha iyi tanıyabilir ve satış yapacağınız pazarda nelerle işletmenizi ön plana çıkarabileceğinize karar verebilirsiniz.

Hedef Kitlenizi Belirleyin 

İnternetten ürün satmak isteyen kişi ve işletmelerin ürün ve hizmetlerini satmak istediği topluluğa hedef kitle denmektedir. Her E-ticaret firmasının hedef kitlesinin birbirinden farklı olduğunu söylemek mümkündür ve firmaların hedef kitlelerine göre ürün fiyatlandırma stratejileri ve dijital pazarlama çalışmaları farklılaşmaktadır. Bu nedenle bir E-ticaret firması Pazar araştırması ve rakip analizi süreçlerini tamamladıktan sonra hedef kitlelerini belirlemelidir. 

E-ticaret firmanız için hedef kitle analizi yapmak istiyorsanız; 

  • İlk olarak hedef kitlenize ait verileri toplamaya çalışın.
  • Hedef kitlenizin yaş aralığı, demografik bilgileri, internetten alışveriş alışkanlıkları ve ilgi alanları gibi durumları göz önünde bulundurun.
  • Hedef kitlenizin genellikle hangi Sosyal Medya platformlarında ve pazaryerlerinde vakit geçirdiğini tespit edin
  • Hedef kitleniz içerisinde sınıflandırmalar yapın
  • Hedef kitlenizin örtüştüğü diğer E-ticaret firmalarının stratejilerine göz atın 

Yapacağınız bu çalışmalar sayesinde sizler de firmanızın marka adını, logosunu, dilini, satış pazarlama stratejilerini daha kolay bir şekilde belirleyebilir ve E-ticaret sitesi kurarken doğru adımlar atabilirsiniz.

Akılda Kalıcı Bir Marka Adı Bulun ve Logonuzu Tasarlayın 

E-ticaret sitesi kurmak isteyen kişi ve işletmelerin ilk olarak bir marka ismi bulması ve sonrasında logolarını tasarlatması gerekmektedir. E-ticaret firmaları bir mark adı bulurken belirli unsurları göz önünde bulundurmalıdır. Marka adı seçilirken firmaların dikkat etmesi gereken önemli unsurlar şunlardır; 

  • Marka kimliğiniz ile örtüşmelidir
  • Akılda kalıcı ve kolay hatırlanabilir olmalıdır
  • Genellikle kolay hecelerden oluşmalıdır
  • Özgün olmalıdır
  • Marka adınıza ait Sosyal Medya platformlarında bir hesabın bulunmaması oldukça önemlidir
  • Hedef kitlenize uygun bir şekilde seçilmelidir 

Sizler de ilk olarak bu kriterleri göz önünde bulundurarak bir marka adı seçebilir ve ardından markanıza ait logonuzu tasarlayabilirsiniz. Marka logosu tasarlarken dikkat etmeniz gereken önemli unsurlar ise şunlardır; 

  • Marka logosu tasarlanırken profesyonel araçlar kullanılmalıdır. ( İllüstratör ve Adobe Photoshop gibi profesyonel tasarım araçlarını kullanabilirsiniz.)
  • Marka logonuz kurumsal kimliğiniz ile örtüşmelidir.
  • Logo tasarımında yazı kullanılacaksa bu yazının okunabilir olması oldukça önemlidir.
  • Logonuzda renklendirme yapacaksanız kullanacağınız renk sayısını iyi bir şekilde ayarlamalısınız. Genel olarak bir logoda kullanılması gereken renk sayısının maksimum 3 olduğunu unutmamalısınız.
  • Logonuzun diğer firmaların logosuna benzememesine dikkat etmelisiniz. Kısacası özgün bir logo tasarımı yapmaya özen göstermelisiniz. 

Sizler de marka ismi seçerken ve logo tasarımı yaparken bunları göz önünde bulundurmalısınız.

Vergi Mükellefi Olmanız Gerektiği İçin İşletmenize Uygun Şirket Kurun 

İnternetten satış yapmak isteyen kişi ve işletmelerin herhangi bir şirket harcaması yapmadan önce bir şirket kurması gerekir. Çünkü genellikle firmalar yaptıkları harcamaları şirketleri adına faturalandırarak gider göstermektedir. Bununla beraber firmaların sattıkları her ürün ve hizmet için fatura kesme zorunluluğu da bulunmaktadır. Yasal olarak fatura kesmek isteyen işletmeler ise bir şirket kurarak fatura kesebilmektedirler. 

Şirket kurmak isteyen kişi ve işletmeler kuracakları şirket türüne karar vermeden önce şunları göz önünde bulundurmalıdır; 

  • Firmanızın satış yapacağı sektör
  • Sermaye
  • Gelecekteki hedefleriniz
  • Şirketinizin büyüklüğü 

Gibi unsurları göz önünde bulundurarak sizler de E-ticaret için şirket kurabilirsiniz. Günümüzde E-ticaret firmaları küçük ve orta ölçekli hedeflerinde şahıs şirket kurarak internetten satış yapmaya başlarken büyük ölçekli hedefleri olan firmalar ise genellikle limited ve anonim şirketleri kurarak satış yapmaya başlamaktadır. 

Siz de E-ticaret için şirket kurmak istiyorsanız bu unsurları göz önünde bulundurmalı ve E-ticaret faaliyetlerinize başlamadan şirket kuruluşu gerçekleştirmelisiniz.

Marka Adınızı Tescil Edin 

E-ticaret firmaları markaları için akılda kalıcı bir marka ismi bulduktan sonra bu ismin tescilini yapmalıdır. Marka, işletmeler tarafından üretilen ve satışı yapılan ürün ve hizmetlerin diğer işletmelerden ayrılmasını sağlayan işaret iken. Marka tescili ise markanızın yasal bir şekilde korunmasına verilen isimdir. E-ticaret firmalarının kendilerini diğer firmalardan ayırabilmeleri için marka tescili yapması oldukça önemlidir. Marka tescili yaparken; 

  • İşletmeler online olarak Türk Patent Enstitüsü üzerinden başvuru
  • Türk Patent Enstitüsü büroları üzerinden başvuru 

Yöntemleri ile marka tescil başvurularını yapabilmektedir. Marka tescili sırasında E-ticaret firmalarından istenen gerekli evraklar şunlardır; 

  • Markalara ait olan logo, yazı karakteri, ambalaj, amblem ve marka etiketine dair belgeler
  • Tüzel kişiler tarafından yapılan başvurularda vergi levhası ( unvan, adres ve vergi numarası gözükmelidir.)
  • Gerçek kişiler tarafından yapılan başvurularda kimlik fotokopisi
  • Marka ait ürün ve hizmetlerin listesi
  • Noter tarafından onaylanmış vekaletname
  • Marka tescil belgesi almak için yapılan ödemenin dekontu 

İle E-ticaret firmaları marka tescil başvurularını yapabilmektedirler.

Domain ve İşletmenize Ait Sosyal Medya Hesaplarını Oluşturun 

E-ticaret ile internetten satış yapmak için E-ticaret sitesi kuracak firmaların yapması gereken başka bir şey ise domain ve Sosyal Medya hesapları almaktır. E-ticaret firmalarının domain satın alırken Sosyal Medya hesaplarını da alması oldukça önemlidir. E-ticaret firmanız için domain satın alırken; 

  • Akılda kalıcı ve kolay hatırlanabilir bir domain almaya özen gösterin.
  • Domaininizin marka isminizi yansıtmasına özen gösterin
  • Genellikle kısa domainler satın alın.
  • Domaininizi satın alırken minimum 3 maksimum 13 karakter kullanmaya özen gösterin.
  • Domain uzantınızı belirlerken bulunduğunuz sektöre uygun bir isim seçmeye özen gösterin.
  • .com uzantılı domainler almaya özen gösterin.
  • Domain alırken Sosyal Medya hesaplarının alınabilir olduğunu kontrol edin. 

Bunları göz önünde bulundurarak sizler de E-ticaret siteniz için domain satın alabilirsiniz. Domaininizi satın aldıktan sonra dijital pazarlama çalışmaları yapacağınız; 

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter 

Gibi en çok kullanılan Sosyal Medya platformlarında marka hesaplarınızı açın. Böylece marka kimliğinizi her platformda daha kolay bir şekilde yansıtabilir ve müşterilerinize verdiğiniz güveni arttırabilirsiniz.

Güvenilir Bir E-ticaret Alt Yapısı Seçin ve E-ticaret Sitenizi Oluşturun 

E-ticaret sitesi kurmak isteyen kişiler ürün ve sektör çalışmaları, rakip ve hedef kitle analizi, marka kimliği üzerine çalışmalar yaptıktan sonra bir şirket kurmalı ve bunun ardından da güvenilir bir E-ticaret alt yapısı seçerek E-ticaret sitelerini hayata geçirmelidir. E-ticaret sitesi kurmak isteyen kişi ve işletmeler genellikle hazır E-ticaret alt yapıları, açık kaynak kodlu E-ticaret alt yapıları ve E-ticaret sitesi yazdırma gibi yöntemleri kullanarak E-ticaret sitelerini oluşturmaktadır. 

E-ticaret sitesi kurarken kullanılacak olan yöntemlerin firmalara sağladığı avantajlar ve dezavantajlar bulunmaktadır. Gelin şimdi bunlara bir göz atalım; 

  • Hazır E-ticaret Alt Yapıları; Genel olarak bakıldığında E-ticaret firmaları tarafından en çok tercih edilen E-ticaret sitesi kurma yöntemidir. Hazır E-ticaret alt yapıları bir E-ticaret firmasının tüm ihtiyaçlarını karşılayacak olan modül ve hizmetleri içerisinde barındıran ücretli alt yapılara verilen isimdir. Bu yöntem ile E-ticaret sitesi kuranlar yapacakları özelleştirmeler ile hızlı bir şekilde satış yapmaya başlayabilmektedir.
  • Açık Kaynak Kodlu E-ticaret Alt Yapıları; E-ticaret alt yapıları içerisinde bir E-ticaret firmasının temel ihtiyaçlarını karşılayacak özellikleri bulunduran ücretsiz E-ticaret alt yapılarına açık kaynak kodlu E-ticaret alt yapıları denmektedir. Genel olarak ücretsiz olduğu için tercih edilse de modül, geliştirme, tema ve yazılımcı masrafları yüksektir. 

Sizler de başarılı bir E-ticaret sitesi kurmak istiyorsanız Web Atölyesi E-ticaret alt yapıları gibi firmanızın bütün ihtiyaçlarına yanıt verecek hazır E-ticaret alt yapılarını tercih ederek E-ticaret sitenizi kurdurabilirsiniz. Böylece yazılım işleri ile ilgilenmek yerine hızlı bir şekilde özelleştirmelerinizi yapabilir ve internetten ürün satmaya başlayabilirsiniz.

E-ticaret Sitenizin Güvenliğini Sağlayın

 E-ticaret ile internetten ürün satışı gerçekleştirecek firmaların E-ticarette güvenliği sağlamaları zorunludur. Çünkü internetten alışveriş yapan kişilerin neredeyse hepsi kişisel güvenliklerini tehlikeye atamayacak E-ticaret siteleri üzerinden alışveriş yapmayı istemektedirler. Kısacası E-ticaret sitelerinin güvenliği sağlandığı takdirde firmalar hem müşterilerini hem de işletmelerini koruyabilmektedirler.

  • E-ticarette güvenlik sağlandığı takdirde işletmeler müşteri bilgilerini kolay bir şekilde koruyabilmektedirler. Bu işletmelerin kalıcı müşteriler kazanmasında etkin rol oynamaktadır.
  • E-ticaret sitelerinin güvenliği sağlandığı takdirde E-ticarette sahtecilik olarak bilinen Fraud’a karşı firmalar kendilerini koruyabilmektedirler.
  • E-ticarette güvenlik sayesinde müşterilerin bilgilerinin sızdırılması ve kredi kartı bilgilerinin ele geçirilmesi imkansızlaşmaktadır.
  • E-ticaret firmalarının güvenliği sağlandığı takdirde işletmeler marka itibarlarını koruyabilmektedirler.

Siz de başarılı bir E-ticaret sitesi kurmak istiyorsanız E-ticaret sitenizin güvenliğini sağlayarak bu tür avantajlardan yararlanabilirsiniz. E-ticaret sitenizin güvenliğini sağlamak için sitenize şifreleme yöntemleri koyabilir ve günümüz teknolojisine ayak uydurarak E-ticaret sitenizin güvenliğini kolay bir şekilde sağlayabilirsiniz. Genellikle E-ticaret firmaları tarafından kullanılan güvenlik yöntemleri şunlardır;

  • SSL Sertifikaları; E-ticaret sitelerinde kullanılması gereken güvenlik yöntemlerinden birisi SSL Sertifikalarıdır. SSL Sertifikaları E-ticaret sitelerinde yapılan işlemlerin ve bulunan verilerin şifrelenmesini sağlamaktadır.
  • 3D Secure; E-ticaret sitelerinden yapılan alışverişlerin güvenli ödeme yöntemleri ile yapılmasını sağlayan 3D Secure yöntemi, alışveriş yapan kişilerin cep telefonu numaralarına bir kod gönderilmesini ve bu kod sisteme girildikten sonra alışverişin gerçekleştirilmesini sağlayan bir güvenlik yöntemidir.
  • Güven Damgası; E-ticaret firmaları tarafından alınabilen bir damga türü olan Güven Damgası, bir E-ticaret sitesinin tüketici haklarını koruduğunu gösteren bir damga türüdür. Genel olarak E-ticaret sitelerinde bulunduğu takdirde müşterilerin güvenliğinin sağladığını göstermektedir.

 Sizler de E-ticaret sitesi kurarken önemli olan bu E-ticarette güvenlik yöntemlerini E-ticaret sitenize entegre edebilir, E-ticaret siteniz için güven damgası satın alabilir ve müşterilerinizin güvenilir bir platform üzerinden alışveriş yapmasını sağlayabilirsiniz.

E-Ticaret Sitenizi Satış Odaklı Tasarlayın ve Kullanıcı Deneyimini İyileştirin

E-ticaret sitesi kurmak isteyen kişi ve işletmelerin E-ticaret sitesi tasarımları sayesinde satışlarını daha hızlı bir şekilde arttırması mümkündür. Bu nedenle işletmelerin E-ticaret sitesi tasarımına da önem vermesi gerekmektedir. E-ticaret sitesi kurulumda işletmelerin dikkat etmesi gereken tasarım ile ilgili önemli noktalar şunlardır; 

  • E-ticaret sitelerinin tasarımı mobil uyumlu yani responsive olmalıdır. Çünkü günümüzde internet üzerinden yapılan alışverişlerin %75’i mobil cihazlar kullanılarak yapılmaktadır. Responsive olarak tasarlanmış E-ticaret siteleri satışlarını ve Google Sıralamalarını daha kolay bir şekilde arttırabilmektedir.
  • E-ticaret sitesinde kullanılan renkler marka kimliği ile örtüşmelidir. Böylece E-ticaret firmaları müşterilerine daha kolay bir şekilde güven verebilmektedir.
  • E-ticaret sitesi tasarımında kullanıcı deneyimi ön planda tutulmalıdır. Kullanıcı deneyimini ön planda tutan E-ticaret firmaları daha kolay bir şekilde satış arttırabilmektedir.
  • Başarılı bir E-ticaret sitesi tasarımında hakkımızda sayfası, sık sorulan sorular sayfası, iletişim sayfası gibi müşterilere işletmeniz ve çalışma politikaları hakkında bilgi veren sayfaların tasarımı oldukça önemlidir. Bu sayfaları profesyonel bir şekilde tasarlayarak sizler de E-ticaret sitenizin satışlarını arttırabilirsiniz.
  • Genellikle günümüzde birçok tüketici E-ticaret sitelerinden yaptıkları alışverişlerde ödeme sayfasına geldiğinde alışverişlerini sonlandırmaktadır. Bunun en büyük nedeni ise ödeme sayfasının müşterilere güven vermemesidir. Bir E-ticaret sitesi tasarlarken müşterilerinize güven veren bir ödeme sayfası tasarımı yapmanız bu nedenle oldukça önemlidir. 

Sizler de başarılı bir E-ticaret sitesi kurmak istiyorsanız tasarım konusunda bunları göz önünde bulundurabilir ve böylece profesyonel bir E-ticaret sitesi kurabilirsiniz.

Çeşme ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul